Emeklilerin beklediği aile sağlığı merkezi açıldı
Emeklilerin beklediği aile sağlığı merkezi açıldı
Batman İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Emekli TOKİ Konutları Kardelen Mahallesinde yapımı tamamlanan Aile Sağlığı Merkezi düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Açılışa, Vali Hulusi Şahin, İl Sağlık Müdürü Osman Sünger, Emekliler Derneği Şube Başkanı Hüseyin Ekmen, kamu kurum müdürleri ve çok sayıda mahalle sakini katıldı.
Vali Hulusi Şahin 'hayırlı olsun' dileklerinde bulunarak davetlilerle birlikte kurdeleyi kesti. Sağlık merkezini gezen Vali Şahin'e İl Sağlık Müdürü Osman Sünger bilgi verdi.
Sünger, "Birinci basamak temel sağlık hizmetleri kapsamında ve daha etkin bir sağlık hizmetine yönelik olarak sağlık merkezini açtık. Yaklaşık 890 bin TL'ye mal oldu. Sağlık Bakanlığına talebimiz olmuştu. 6 ayda tamamlandı. Şu an 2 birimden oluşuyor; ama nüfus artışı ve ihtiyaca göre 7 birime çıkarılabilecek şekilde inşa edildi.” diye konuştu.
Aile Sağlığı Merkezinde ilk aşamada 2 hekim ve 2 hemşire görev yapacağı, nüfus artış hızına göre 7 hekime kadar artırılmasının planlandığı belirtildi. Merkezde; hasta muayenesi, enjeksiyon-pansuman, laboratuar tetkikleri, gebe-lohusa-sağlam-çocuk takipleri, aşılama hizmetleri, aile planlaması, küçük cerrahi müdahaleler gibi birinci basamak koruyucu sağlık hizmetleri verilecek.
Etiketler : #Emeklilerin beklediği aile sağlığı merkezi açıldı,
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok