Sağlık Merkezi günde 100 kişiye bakıyor
Belediye Sağlık İşleri Müdürü Dr. Mahmut Çiftçi, Batman Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Sağlık Merkezi’nde günde ortalama 100 kişiye bakıldığını belirtti.
Belediye Sağlık İşleri Müdürü Dr. Mahmut Çiftçi, Batman Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Sağlık Merkezi’nde günde ortalama 100 kişiye bakıldığını belirtti. Belediye Başkan Yardımcıları Ercan Astan ve Mehmet Salih Çetinkaya, Belediye sağlık merkezini ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Sağlık İşleri Müdürü Dr. Mahmut Çiftçi, diyetisyen ve poliklinik bölümlerinde günde yaklaşık 100 kişiye sağlık hizmeti verildiğini belirtti. Diyetisyene günde ortalama 50 kişinin geldiğini söyleyen Dr. Çiftçi, normal poliklinik ve diş polikliniğine ise ortalama 25’er hasta geldiğini söyledi. Sağlık Merkezinin çalışmalarından memnun olduklarını belirten Başkan Yardımcıları Ercan Astan ve Mehmet Salih Çetinkaya, amaçlarının halka hizmet vermek olduğunu belirterek; “Her şeyin başı sağlık. Bu nedenle görevinizin hassasiyetini biliyoruz. Çalışmalarınızda başarılar diliyoruz” dediler.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 02TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 03PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 04BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 05KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 06MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 07ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 08Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 09UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 10Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 11Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 12EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 13Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 14Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi
- 15Batman Çayı’nda Acı Olay: Genç Hayatını Kaybetti




Henüz Yorum yok