Argunağa, "Atık arıtma tesisi acilen hizmete açılmalıdır"
Başkan Argunağa, "Atık arıtma tesisi acilen hizmete açılmalıdır"
Batman Organize Sanayi Bölgesi’nden kaynaklanan kimyasal atıklar, yıllardır arıtılmadan tarlalar arasından akarak Binatlı ve Akça köyleri üzerinden İluh Deresi’ne, oradan Batman Çayı’na ve son olarak Ilısu Veysel Eroğlu Barajı’na karışıyor
Batman Çevre Gönüllüleri Derneği Başkanı Hasan Argunağa, yaşanan çevre kirliliğine tepki göstererek, atık arıtma tesisinin bir an önce hizmete açılması gerektiğini vurguladı. Argunağa, “Batman Valiliği ve Organize Sanayi Bölgesi Yönetimi önemli bir adımla Fiziksel, Kimyasal ve İleri Biyolojik Atık Arıtma Tesisini OSB’ye kazandırdı. Valimizin davetiyle yaklaşık 1,5 ay önce tesisi gezdik ve durumu yerinde inceledik. OSB iki kat büyüse bile, günde yaklaşık 2 bin metreküp kapasiteye sahip tesis, 10 Mayıs 2025 tarihinde açılması gerekirken hala hizmete alınmadı. Bakanlıktan bir uzman gelip tesisi teslim alacak diye açılış erteleniyor. Bu kabul edilemez” ifadelerini kullandı. Argunağa, OSB yönetiminin açılış için hazır olduğunu belirttiğini ve dün çekilen görüntülerin Morkiryakus Manastırı yolu üzerinde çekildiğini belirterek, “Batman Çevre Gönüllüleri Derneği olarak bu duruma seyirci kalamayız. Bakanlık yetkililerini göreve çağırıyoruz. İl yöneticilerimiz, milletvekillerimiz, sivil toplum kuruluşlarımız ve basınımız ile topyekûn bir baskı oluşturarak tesisin ivedilikle açılmasını sağlamalıyız” dedi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok