VALİ CANALP, SASON’LU MUHTARLARI AĞIRLADI
VALİ CANALP, SASON’LU MUHTARLARI AĞIRLADI
Batman Valisi ve Belediye Başkan Vekili Ekrem Canalp, Vali konutunda düzenlenen kahvaltıda, Sason İlçemizin mahalle ve köy muhtarlarıyla bir araya geldi.
Vali Canalp, programda yaptığı konuşmada, Muhtarlığın devletle halk arasındaki en güçlü bağ, en güçlü iletişim organı olduğunu ifade ederek “Bizim sahip olduğumuz en önemli müessese muhtarlık müessesesidir. Çünkü biz hepimiz biliyoruz ki bizim halkımız yerel yönetimlerde üst kademelere ulaşamıyor olsa bile mahallesinde olsun köyünde olsun muhtarına her zaman ulaşır.
Hepimiz şunu biliyoruz ki eğer muhtarımızın ağzından bir şeyler dökülüyorsa o söz mahallenin, köyün sözüdür, ortak ifadesidir, ortak düşüncesidir. Biz muhtarlarımıza, muhtarlık müessesemize her zaman için çok değer veriyoruz ve bir eylem planı çerçevesinde de sizde takip ediyorsunuz bu müesseseyi güçlü kılabilmek için her türlü çaba ve gayreti göstermeye devam ediyoruz.
Bugün burada sizlerle Sason’lu muhtarlarımızla beraberiz daha önce de diğer ilçelerdeki muhtar kardeşlerimizle burada beraber olduk. Hepinizin bildiği gibi bizler belli kamu hizmetlerini yapıyoruz. Su şebekesi döşüyoruz, kanalizasyon şebekesi yapıyoruz, yol yapıyoruz pek çok hizmeti etkin şekilde yürütmeye çalışıyoruz. Ama bu yetmiyor aynı zamanda gönüllerimizin de bir olması gerekiyor gönüllerimizin de bir kalması gerekiyor o birliği de sağlamak için de önce bir tanış olmamız gerekiyor.
Tanış olduktan sonra da aramızdaki iletişimi diyaloğu sürekli kılacak yöntemi bulmamız gerekiyor. Bunlardan bir tanesi bugün bir arada bu kahvaltıda yan yana gelmektir. Bir sonraki aşamada eğer kabul buyurursanız ben de sizleri köylerinizde, mahallenizde ilgili daire müdürü arkadaşlarımla beraber ziyaret etmek isterim. O şeref o onur bize ait olacaktır. Hepinize davetimize icabet ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Kahvaltıdan sonra Vali Canalp, muhtarların talep ve sorunlarını dinledi.
Kahvaltıya Sason Köy ve Mahalle muhtarlarının yanı sıra İl Özel İdare Genel Sekreteri Abdulkadir Özer, İdare ve Denetim Müdürü Mehmet Emin Keskin ile Belediye Muhtarlıklar Müdürü Ömer Zengin katıldı.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 02Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 03Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi
- 04Batman Çayı’nda Acı Olay: Genç Hayatını Kaybetti
- 05TATİLCİLERE SAHTE REZERVASYON UYARISI
- 06BATMAN, TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLMAYA DEVAM EDİYOR
- 07Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 08Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 09Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 10Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 11Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 12İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 13Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 14NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 15PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ




Henüz Yorum yok