‘Evde İzlem Ekipleri’ oluşturuldu
‘Evde İzlem Ekipleri’ oluşturuldu
Batman İl Sağlık Müdürlüğü, yeni bir hizmeti daha hayata geçirdi. 50 Yaş üstü covit hastalarına ‘evde izlem’ ekipleri oluşturuldu.
HASTALARI ZİYARET EDECEKLER
Batman’da 50 yaş üstü covit hastaları, evden izlenecek. Çalışmayla ilgili bilgi veren İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Hakan Pamukçu: “Evde tedavi gören 50 yaş üstü covit hastaları için evde izlem ekipleri oluşturuldu. Ekip diş hekimleri ve yardımcı sağlık personellerinden oluşmaktadır. Evde izlenen bu hastalar 50 yaş üstü olup, ek hastalığı veya komorbit (birden fazla hastalığı) durumu olan pozitif vakaların bilgileri halk sağlığı yönetim sistemi üzerinden listelendikten sonra belirlenen adreslere üç günde bir gidilerek kişilerin ateş, nabız ve satürasyonları ölçülmektedir. Genel sağlık durumları belirlenmektedir. Yapılan değerlendirme sonucunda hastaneye sevki gerekenler 112 aracılığı ile sevk edilmektedir. 8 ekiple verilen hizmette 16 personel görev almaktadır” dedi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01TATİLCİLERE SAHTE REZERVASYON UYARISI
- 02BATMAN, TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLMAYA DEVAM EDİYOR
- 03Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 04Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 05Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 06Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 07Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 08İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 09Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 10NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 11PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 12EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
- 13PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
- 14BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
- 15KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA




Henüz Yorum yok