7 AYDA 2 BİN KİŞİ DİŞ MUAYNESİ OLDU
7 AYDA 2 BİN KİŞİ DİŞ MUAYNESİ OLDU
Batman Belediyesi Sağlık Merkezi’nde ücretsiz hizmet veren Ağız ve Diş Sağlığı birimimizde, son 7 ay içerisinde 2 binin üzerinde vatandaşımıza ağız ve diş sağlığına yönelik tedavi işlemi gerçekleştirildi.
Belediye Sağlık Merkezinde 8 Nisan 2019 ile 19 Kasım 2019 tarihleri arasında ağız ve diş sağlığı birimimize müracaat eden 2 bin kişinin muayenesi gerçekleştirilirken, dönem içerisinde 500 kişiye de doğru fırçalama teknikleri anlatılarak, ücretsiz ağız ve diş bakım seti dağıtıldı.
Batman Belediyesi Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz, ücretsiz verilen ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin devam ettiğini ifade ederek: “Diş çekimi, röntgen, amalgam, kompozit dolgu, diş temizleme işlemleri aralıksız devam ediyor. Göreve geldiğimiz günden bu yana sadece ağız ve diş sağlığı için Sağlık Merkezimize müracaat ederek tedavi edilen hasta sayısı 2 bini aşmaktadır. Yapılan tüm işlemlerimiz ücretsizdir” ifadelerinde bulundular.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 02Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 03Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 04Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 05Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 06İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 07Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 08NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 09PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 10EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
- 11PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
- 12BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
- 13KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
- 14'NİYET ETTİM ÖRTÜNMEYE' ETKİNLİĞİ
- 15HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!




Henüz Yorum yok