Batman’da bir istasyon daha hizmete girdi
Batman İl Sağlık Müdürlüğü, acil sağlık hizmetlerinin vatandaşlara daha çabuk ulaştırılması çalışmaları kapsamında Bekirhan beldesinde başlatmış olduğu 112 istasyonunu tamamlayarak hizmete sundu. Böylece il genelinde bulunan istasyon sayısı da 26’ya çıkmış oldu.
İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Hakan Pamukçu, yaptığı açıklamada, “Kısa bir süre önce çalışmalarına başlamış olduğumuz Kozluk 2 Nolu Bekirhan Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonumuz, 7-24 çalışma prensibine göre hizmet vermeye başlamış bulunmaktadır. Böylece mevcut bölgede vakaya ulaşma süreci de kısalmış oldu. 2020 model 4x4 özellikli yeni ambulans tahsisi yapılan istasyonumuzda toplam 12 Sağlık personelimiz görev yapacaktır. Yeni hizmete giren istasyonumuz ile birlikte İl merkezinde ve ilçelerde toplamda 26 noktada 112 Acil Yardım İstasyonumuz hizmet vermektedir.” dedi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01Batman Çayı’nda Acı Olay: Genç Hayatını Kaybetti
- 02TATİLCİLERE SAHTE REZERVASYON UYARISI
- 03BATMAN, TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLMAYA DEVAM EDİYOR
- 04Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 05Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 06Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 07Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 08Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 09İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 10Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 11NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 12PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 13EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
- 14PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
- 15BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI




Henüz Yorum yok