“FİLO İNDİRİMLİ ARAÇLAR TESLİMATA HAZIR”
Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı ve Başkan Adayı Mehmet Sıddık Çiftçi, Oğuzcan Ford Bayii ile yapılan filo indirimi anlaşması kapsamında esnaf için sipariş edilen araçların teslim aşamasına geldiğini açıkladı.
Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı ve Başkan Adayı Mehmet Sıddık Çiftçi, tüm işlemlerin tamamlanmasının ardından araçların kısa sürede esnafa teslim edileceğini söyledi.
“ARAÇLAR GELDİ, TESLİMAT İÇİN GÜN SAYILIYOR”
Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası (BESO) Başkanı ve Başkan Adayı Mehmet Sıddık Çiftçi, Oğuzcan Ford Bayii ile yapılan filo indirimli araç anlaşmasının başarıyla sonuçlandığını duyurdu. Anlaşma kapsamında esnaflar için sipariş edilen araçların tamamının Batman’a ulaştığını belirten Çiftçi, araçların şu anda otopark ve garajlarda teslimata hazır halde bekletildiğini ifade etti.
Başkan Çiftçi “Şu anda Ford Yetkili Bayisindeyiz. Anlaşma gereğince esnaflarımız için sipariş ettiğimiz araçların tamamı geldi. Hepsi otoparkta ve garajda hazır durumda” dedi.
“RUHSAT, PLAKA VE SİGORTA İŞLEMLERİ TAMAMLANIYOR”
Araç teslimat sürecine ilişkin de bilgi veren Başkan Çiftçi, resmi işlemlerin son aşamaya geldiğini belirtti. Bugün itibarıyla ruhsat ve plaka işlemlerinin tamamlanacağını kaydeden Çiftçi, ardından kasko ve sigorta işlemlerinin de bitirilerek teslimat sürecinin başlayacağını söyledi.
Başkan Çiftçi “İnşallah bugün ruhsat ve plaka işlemlerini, ardından kasko ve sigorta işlemlerini tamamlayacağız. Herhangi bir aksilik olmazsa yarından itibaren araçlarımızı esnaflarımıza teslim etmeye başlayacağız” diye konuştu.
“BU ANLAŞMA ESNAFIMIZ İÇİN ÖNEMLİ BİR KAZANIM”
Yapılan anlaşmanın sadece bir araç teslimi olmadığını vurgulayan Mehmet Sıddık Çiftçi, bu çalışmanın aynı zamanda esnaf için önemli bir kazanım ve tecrübe olduğunu ifade etti. Filo indirimi sayesinde esnafın daha uygun koşullarda araç sahibi olabildiğine dikkat çeken Çiftçi, benzer kampanyaların devam edeceğinin de sinyalini verdi.
“Elhamdülillah bu kampanyamız başarıyla sonuçlandı. Bu anlaşma, bundan sonra yapacağımız kampanyalar için de önemli bir tecrübe oldu. İnşallah ilerleyen süreçte esnaflarımız için çok daha güzel, çok daha avantajlı anlaşmalara imza atacağız” dedi.
“BATMAN’A VE TÜM ESNAFLARIMIZA HAYIRLI OLSUN”
Açıklamasının sonunda tüm Batman esnafına seslenen Başkan Çiftçi, yapılan anlaşmanın hayırlara vesile olmasını temenni etti. Başkan Çiftçi “Bu kampanyanın tüm esnaflarımıza ve Batman’ımıza hayırlı olmasını diliyorum. Hayırlara vesile olsun inşallah” ifadelerini kullandı.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 02Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi
- 03Batman Çayı’nda Acı Olay: Genç Hayatını Kaybetti
- 04TATİLCİLERE SAHTE REZERVASYON UYARISI
- 05BATMAN, TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLMAYA DEVAM EDİYOR
- 06Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 07Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 08Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 09Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 10Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 11İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 12Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 13NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 14PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 15EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ




Henüz Yorum yok