Coronavirus Testi Pozitif Çıktı
Siirt İl Sağlık Müdürünün Coronavirus Testi Pozitif Çıktı
Siirt İl Sağlık Müdürü Dr. Erol Emre Ömür, görülen belirtiler üzerine Coronavirus şüphesiyle test yaptırdı. Ömür, yapılan test sonucu pozitif çıkınca gözlem altına alındı.
Sağlık Müdürü Ömür’ün bu süreç içerisinde temasta bulunduğu kişilere de test yapılacağı öğrenildi.
Siirt Devlet Hastanesi’ndeki yapılan kontrolün ardından Ömür’ün, kendisini evinde 14 gün boyunca izolasyona aldığı öğrenildi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01TATİLCİLERE SAHTE REZERVASYON UYARISI
- 02BATMAN, TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLMAYA DEVAM EDİYOR
- 03Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 04Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 05Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 06Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 07Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 08İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 09Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 10NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 11PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 12EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
- 13PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
- 14BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
- 15KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA




Henüz Yorum yok